61. Kreativna radionica Žozef i Prijatelji – Razumevanje filozofije marketinga

scheduleUG Connecting people u saradnji sa TABOO magazinom 19. novembra 2015. godine organizuje 61. kreativnu radionicu Žozef i Prijatelji – Razumevanje filozofije marketinga. Predavanje je namenjeno studentima socilogije, psihologije, dramskih umetnosti, ekonomije, menadžmenta, političkih nauka i organizacionih nauka. Ulaznica na predavanje iznosi 1 dinar. (na predavanju ćete saznati zašto je ulaznica 1 dinar).

Pozivamo vas da nam se pridružite na 61. Kreativnoj radionici Žozef i Prijatelji – Razumevanje filozofije marketinga 19. novembra 2015. godine u 17.17. časova u prostorijama Dvorane „Apolo“ u Pančevu. Ovo je prilika da se upoznate sa načinom funkcionisanja dnevne „tržišne utakmice“, značajem istraživanja u marketingu i razlikama između reklame, oglašavanja, tržišne komunikacije i marketinga.

Žozef – Ivan Lončar, legenda marketinga koja živi u našem gradu, u prošlom veku vodio je mnoge celovite marketinške projekte visokih vrednosti. I složenosti projektnih zadataka. Logično, spadao je među najskuplje u Jugoslaviji- isporučivao je rezultate. Merljive. I dokazive.

Potpisao je preko 600 projekata: JUVITANA, MEDELA, BAMBI, SOJA-VITA, VITAL MARGARINI; TAKOVO, POTISJE KANjIŽA, BONŽITA … Održao je 60 kreativnih radionica – u trajanju od jednog do dvadeset jednog dana. Osvojio je preko stotinu vrednih nagrada – domaćih i stranih.

Svakako najvrednije – dvadesetak, danas više nego poznatih, uspešnih i priznatih marketinških poslenika, svoj radni vek započelo je u MARK-PLANU, agenciji koja je s pravom nosila naziv – Centar za marketing (1989 – 2002).

Prijatelji:
– Đorđo Ivanišević, kreativni direktor SVETA MARKETINGA i art direktor časopisa TABU
Kreativnost koja prodaje

– Petar Stakić, INFOSTUD, Odnosi s javnošću
Oglašavanje preko interneta (ili: o digitalnom marketingu)

– Miroslav Šutić, direktor Agencije za marketinška istraživanja PARTNER i Nacionalni predstavnik Međunarodnog udruženja istraživača ESOMAR za Srbiju i Crnu Goru
O principima i etici istraživanja medija kao mestu oglašavanja

– Nataša Đurđević, direktor KOKA-KOLE
Značaj marketinških istraživanja u kontekstu projektovanja tržišnih aktivnosti

– Agencija Masmi Beograd
Prezentacija – Istraživački proces ili jedan radni dan u agenciji

Connecting people je udruženje mladih iz Pančeva, osnovano u aprilu 2013. godine, sa idejom da neprestano pruža podršku, kreira mogućnosti i podstiče mlade u stvaranju pozitivnih promena u okruženju. Cilj udruženja je razvoj i promocija preduzetničkog duha, volontiranja i koncepta celoživotnog učenja.

Broj mesta na predavanju je ograničen i potrebno je da svoje mesto rezervišete popunjavanjem sledećeg upitnika bit.ly/prijavniformular.

Za sve dodatne informacije možete kontaktirati Hoti Deniza putem mejla denizht@hotmail.rs ili telefona +381 63 305 816.

Mi povezujemo ljude..

Advertisements