Druga Motivaciona radionica: Od Izgovora do Izazova – Kako inspirisati saradnike?

UG Connecting people u saradnji sa Aleksandrom Sašom Grbovićem organizuje niz motivacionih radionica u Beogradu namenjih studentima, profesionalcima i svim ljudima koji žele da investiraju u svoje znanje.

1

Aleksandar Saša Grbović je skoro dve decenije prijatelj kreativne industrije u Srbiji. Ljubitelj je jazz muzike i poznavalac matematike. Posvećen je promovisanju modela „biti pa imati“. Promoter ključnih reči: Treba. Mogu. Hoću. Svakodnevno sa prijateljima iz privrede i kreativne industrije radi na širenju kruga delovanja. Više o Saši možete saznati na sledećem linku https://rs.linkedin.com/in/aleksandarsasagrbovicrethinker

Motivaciona radionica: Od Izgovora do Izazova – Kako inspirisati saradnike? održaće se 19. februara u Beogradu od 17 do 20h.

Kada kažemo „Da, ali…“ pokrećemo proizvodnju izgovora. Kada postavimo pitanje „Kako?“  pokrećemo proizvodnju izazova.

Da li je tako jednostavno.

Jeste.

Pod uslovom da želju za izlaznom strategijom zamenimo strategijom posvećenosti.

Priznajmo na početku puta ka izazovima i inspiracijama  sebi koliko puta smo na nekom sastanku, tokom razgovora sa prijateljima i/ili bitnog pregovaranja izgovorili „Da, ali…“ i pokrenuli lavinu izgovora u okruženju uvodeći i sebe i sagovornike u model oskudice gde zive prihvatanja i opravdanja.

Takođe, priznajmo na početku sebi koliko smo puta na nekom sastanku, tokom razgovora sa prijateljima i/ili bitnog pregovaranja pomislili „Kako?“ a  nismo izgovorili to pitanja i tako sprečili lavinu izazova u okruženju propuštajući priliku da uvedemo i sebe i sagovornike u model izobilja i skupa izazova i ideja.

Jednostavno, lakše nam je bilo da smislimo izgovor nego izazov, zar ne?

Mnogi danas završavaju radni dan svesni da je rezultat bio samo skup izgovora, ali to zadržavaju za sebe čineći tako sami sa sobom kompromise koji će kad tad dovesti do nekog oblika nasilja. Naravno ima  i onih koji opravdavaju izgovore jer žive od njihove „proizvodnje“ i iskreno veruju da su dobri u tome.

Kako do inovacija i inspiracija koje će biti izazov i deo strategije posvećenosti?

Odgovor na ovo pitanje saznajte na radionici. Vaša finansijska investicija u realizaciju ove motivacione radionice iznosi 2.000 dinara, otkrijete skup izgovora koji se proizvode u vašem poslovnom okruženju, kao i skup izazova koji mogu da se iskoriste za unapređenje vašeg poslovanja.

Trajanje motivacione radionice 180 minuta.

Maksimalan broj polaznika po jednoj motivacionoj radionici: 20 učesnika

Potrebno je da se prijavite popunjavanjem online upitnika na sledećem linku http://goo.gl/forms/8mCv1MXv9o i da potom uplatite kotizaciju u iznosu od 2.000 dinara na sledeći račun 165-1001523381029-71. Rok za prijavu je 16. februar 2016. godine.

Za sve dodatne informacije stojimo vam na raspolaganju i možete kontaktirati Hoti Deniza putem mejla: denizht@hotmail.rs ili telefona: 063 305 816.

Advertisements